top of page

Aroma marketing je omnoho viac než len vôňa. Starostlivo vyberané vonné tóny tvoria jedinečnú symfóniu,  ktorá z každého priestoru vytvorí miesto pre skutočný zážitok. Každá aróma je starostlivo zložená zo zmesí vrchných, stredných a základných tónov, pričom každý tón má svoju špecifickú úlohu, ktorý dotvára celkovú kompozíciu.

Symfónia akordov

Martin Lindstrom

"So správnou vôňou môžete vytvoriť emocionálny a mimoriadne hlboký vzťah medzi vašou značkou a vašimi zákazníkmi."

Vrchné akordy ako úvodný akt predstavenia

Cesta začína vrchnými tónmi. Je to prvá vôňa, ktorú vnímate pri postupnom rozptyľovaní arómy Zaluti. Sú to ľahké, prchavé tóny, rýchlo sa odparujú a pripravujú pôdu pre zvyšok vône. Vrchné tóny tvoria zväčša citrusy a zázvor. So svojimi sviežimi, asertívnymi a ostrými vlastnosťami vytvárajú prvotný dojem z arómy.

HLAVA

5-15 min

Stredné tóny ako srdce parfumu

Keď vrchné tóny začnú pomaly miznúť, stredné tóny, známe aj ako „srdcové“, začínajú prenikať do centra pozornosti. Práve oni tvoria hlavnú časť arómy a objavujú sa uprostred procesu difúzie. Slúžia na maskovanie často nepríjemného počiatočného dojmu základných tónov, ktoré sa časom stávajú príjemnejšími. Stredné tóny, ako levanduľa a ruža, poskytujú jemnejšiu a zaoblenú vôňu, čím dodávajú vôni hĺbku.

SRDCE

do 60 min

Spodná vrstva ako veľké finále

Cesta sa končí základnými tónmi. Vône, ktoré sa objavujú ako stredné tóny, začínajú miznúť. Práve základné tóny dodávajú aróme Zaluti hĺbku a pevnosť. Často pôsobia ako fixačné prostriedky na udržanie a zvýšenie sily ľahších vrchných, a stredných tónov. Základné tóny, zložené z veľkých, ťažkých molekúl, sa vyparujú pomaly. Poskytujú bohatú a hlbokú vôňu, ktorá môže byť vnímaná aj viac ako dvadsaťštyri hodín po aplikácii.

ZÁKLAD

6 hod a viac

Prostredníctvom tej správnej vône dokážete zmeniť bežnú návštevu obchodných priestorov na nezabudnuteľný zážitok. 

Kolekcia vôní z Grasse

bottom of page