top of page
Marián Hrčka

Ako môže neuromarketing a marketing vôňí LA NOTA zvýšiť vaše tržby ?

Updated: Dec 8

Ak ste niekedy prevádzkovali maloobchodný obchod, pravdepodobne viete, ako môžu rôzne prvky priestoru ovplyvniť predaj vašich produktov. Práve prostredie môže mať veľký vplyv na správanie zákazníkov, od usporiadania predajne až po úroveň hlasitosti hudby a jej výber. Ale čo spôsob, akým vonia vaša prevádzka alebo priestor ? Viaceré výskumy ukázal, že určité vône môžu inšpirovať zákazníkov, aby v obchode strávili viac času a uskutočnili ďalšie nákupy. Neuromarketing a aróma marketing LA NOTA spoločne predstavujú silný nástroj, ktorý pomáha premeniť obyčajný kontakt so značkou na nezabudnuteľný zážitok. Správnou vôňou a použitím neuromarketingu dokážete vybudovať emocionálne spojenie so zákazníkom a urobiť nákupný zážitok nezabudnuteľný. Väčšina zákazníkov si neuvedomuje, že vôňa, ktorú cítia, je zámerná, a nie náhodná. Vôňu spracováva náš mozog na nevedomej úrovni, no ovplyvňuje nás viac, ako si myslíme.



LA NOTA neuromarketing


Čuch je náš jediný zmysel priamo spojený s limbickým systémom, ktorý riadi pamäť a emócie. Ľudia emocionálne reagujú na vôňu ešte skôr, ako ju dokážu identifikovať. To má podvedomý vplyv na ich správanie a následne aj na spoločnosť. Zákazníci ovplyvnení peknou vôňou v predajni zostávajú o 44 % dlhšie ako bez príjemnej vône čo výrazne zvyšuje vplyv aróma marketingu LA NOTA na tržb predajne.



vyssie trby vdaka voni


Vône môžu ovplyvniť emócie ľudí a majú potenciál ovplyvniť správanie spotrebiteľov. Výskumníci z americkej Washingtonskej štátnej univerzity zistili, že jednoduché vône, na rozdiel od zložitých zmesí, sú silnými motivátormi, pokiaľ ide o nákupné správanie. Je to preto, že jednoduché vône, ako napríklad citrusové a borovicové, nevyžadujú od nakupujúceho veľa mentálneho spracovania, čím uvoľňujú jeho mozog na vyvolanie obrazov spojených s týmito sviežimi vôňami. Štúdia potvrdila, že zákazníci, ktorí nakupovali so správnou vôňou vo vzduchu, utratili v priemere o 20 % viac. Vône LA NOTA sú bezpečné a sú vyrobené z čistých a hypoalergénnych molekúl, ktoré spĺňajú najnovšie európske predpisy a certifikáty IFRA, CLP a REACH.



aroma marekting neuromarketing LA NOTA


Ďalšia štúdia, ktorú uskutočnil neurológ Alan Hirsch, ukázala, že prítomnosť kvetinovej vône zvýšila úmysel zákazníkov spoločnosti NIKE nakúpiť až o 84 % v porovnaní s kontrolnou skupinou, čo naznačuje, že marketing vôní má silný vplyv na správanie zákazníkov.


V LA NOTA kombinujeme princípy neuromarketingu s precíznym výberom vône pre váš priestor, ktoré majú presne cielený efekt. LA NOTA sú vyrobené z čistých a hypoalergénnych molekúl vo francúzskom meste Grasse, ktoré spĺňajú najnovšie európske predpisy a certifikáty IFRA, CLP a REACH. v LA NOTA ako jediný na Slovenskom a Českom trhu dodávame inovatívne a vysoko kvalitné difuzéry vyrobené v Holandsku so 7-ročnou zárukou. Naše inovatívne a úsporné aróma difuzéry LA NOTA, sú navrhnuté a vyrobené v Holandsku, kombinujú funkčnosť, dizajn a jednoduchosť použitia a sú navrhnuté tak, aby sa stali dizajnovým kúskom každého prostredia.


3 views0 comments

Comentários


bottom of page